VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Dzinējs

T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt raimiz » 2018/Dec/03, 11:37

Nu vispār maf uz kompja vajag pārbaudīt pirms maina, bet ja viņš ir ejošs, tad atvienojot ir diezgan pamatīgs jaudas zudumus, ja tev nav nekādas izmaiņas, tad kaut kas labi nav ar maf. Varbūt vados problēma vai štrkeris apsūbējis.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt ajms » 2018/Dec/03, 11:47

bekksell rakstīja:Jā, nekāda gaudošana nav novērota, smaga stūre arī itkā nav, pat ja dotajā mirklī virsū stāv 270/40/19 diski ar riepām. Visticamāk, ka vecais šķidrums palicis sistēmā, jo 2x to nomainot ( ne visu sistēmu, bet to kas bačokā ) ar laiku atkal paliek tumšā krāsā..

Par pretvārstu arī bija doma, bet tā to arī neizdarīju.. Vai tās varētu būt sveces vai relejs?

Bet par jaudas zudumu vienalga dīvaini.. Vai šo jaudas zudumu varētu ietekmēt tas pats MAF sensors? Jo tā ir viena no lietām ko arī neesmu nomainījis, bet viņu atvienojot un pamēģinot pabraukt, mašīnas jauda neizmainās?! Paldies

MAF darbību var redzēt VCDS.Pārbauda to gaitā ar 3,pārnesumu.Jā,var ietekmēt.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15283
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt bekksell » 2018/Dec/03, 20:54

raimiz rakstīja:Nu vispār maf uz kompja vajag pārbaudīt pirms maina, bet ja viņš ir ejošs, tad atvienojot ir diezgan pamatīgs jaudas zudumus, ja tev nav nekādas izmaiņas, tad kaut kas labi nav ar maf. Varbūt vados problēma vai štrkeris apsūbējis.



Biji domājis, ja viņš ir neejošs, tad ir jaudas zudums? Jo jaudas zudums ir tiešām ievērojams, it sevišķi no 3 roba un jo augstāks robs, jo sliktāk ceļ.

Vadu esmu pasūtījis, tā kā pēc 2 nedēļām vajadzētu būt klāt cerams..

Gribēju vel pajautāt, kā lai diagnosticē, ka dzinējā nav kompresija? Tikai ar kompresijas mērīšanu, vai ir arī kādas citas blakus parādības tam visam pēc kā to varētu pateikt..? Ar VAG COM var kādā veidā redzēt dzinēja kompresiju arī?

Dotajā mirklī esmu iesprūdis ar šo mašīnu šeit, jo nav finanses vest uz servisu, lai kaut ko remontē un meklē dotajā mirklī.. Tāpēc arī gribu pats mēģināt saprast pēc iespējas vairāk, lai pašam viss būtu nedaudz skaidrāks..
bekksell
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2018/Aug/28, 20:31
Braucu ar: VW T5 Transporter
Dzinējs: 2.5 TDI

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt raimiz » 2018/Dec/03, 21:06

Kompresiju var nomerit tikai ar kompresijas mērāmo. Un dīzelim nederēs no benzīna, jo ir augstāks spiediens. Maf sensors ja neiet, iet ievērojami sliktāk. Savam esošajam motoram reiz biju atvienojis, likās ka jauda uz pusi mazāk, bet tur arī check engine (vagam parasti kvelsveces lampiņa) sāka mirgot uzreiz. Tev tas motors gadījumā arī nesanāk tajā grupā kam sadalene dilst itkā būtu no šokolādes? Tad arī nav jauda, un ir visādas problēmas ar tukšgaitu utt. Nezinu vai tas lekšanu ietekmē, bet gan jau ka arī.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt bekksell » 2018/Dec/04, 19:49

Pēc turbīnas maiņas neesmu tagad mēģinājis atvienot un pamēģināt kā iet, būs tas jāizdara.

Nezinu vai tā tam jābūt, bet man busam Check Engine lampiņa nemaz neiedegas, citi saka, ka tā tam jābūt, citi saka, ka lampiņa ir atvienota, bet es pats biju izņēmis spidometru un paskatījos. Diode ir tajā vietā kur ir check engine simbols, bet degt nedeg..?!

Par motoru - iespējams, ka jā.. Nopirku jau ar padilušu sadaleni, bet pirms 6000km viņu esmu nomainījis.. Ir iespēja, ka servisā nav pareizi salikta kopā, ja ir jaudas zudums vai arī tas nekādā ziņā neko neietekmē? Motors busam ir uz zobratu principa, nevis siksnas vai ķēdes.
Ar tukšgaidu problēmu nav, apgriezieni stāv uz vietas, neslāpst nost utt, bet pirms nomainīju sadalenes devēju bija tāda lieta, ka brīžiem 3 ātrums pazuda ( kārba manuālā ) pēc devēja nomaiņas, ne reizi 3 robs nav pazudis..
Tagad ir palikušas tikai divas problēmas. Diezgan jūtams jaudas zudums no 3 roba un uz augšu un no rītiem vai pēc ilgākas stāvēšanas ļoti grūti pielaist..
bekksell
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2018/Aug/28, 20:31
Braucu ar: VW T5 Transporter
Dzinējs: 2.5 TDI

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt raimiz » 2018/Dec/04, 20:11

VAG dīzeļiem check engine lampiņa nav, tā ir apvienota ar kvelsveču lampiņu. Pie atvienota maf sensora man tā lampiņa sāka uzreiz mirgot vai degt visu laiku, jau īsti neatceros. Pēc tevis teiktā liekas, ka tā sadalene arī var būt nepareizi uzlikta, principā bez diagnostikas un kāda kas no tiem cipariem kaut ko arī sajēdz, diez vai tiksi galā. Maf sensors neietekmē lēkšanu, tas varētu ietekmēt tikai jaudu. Un sadales sensors nekādi nevar ietekmēt mehāniskās ātrumkārbas darbību, ja pazūd ātrumi, tad visdrīzāk vai nu kulisē vai kārbā ir problēma.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt bekksell » 2018/Dec/05, 20:48

Kad biju atvienojis MAF kādu laiku atpakaļ, neviena lampiņa panelī neiedegās?! Hmm, bāc, kā lai saprot par to sadaleni? Diagnostika veicama tikai mehāniski vai arī elektroniski ir iespējams pārbaudīt?

Par lekšanu no rītiem bija variants par kvēlsveci, jo lampiņa kas ir panelī, pagriežot atslēgu parādās mazāk kā uz sekundi un viss.. Liekas, ka normāli vajadzētu viņai padegt vismaz sekundes 3-4 ne tā?

Lai cik tas dīvaini neliktos, bet tieši nomainot sadalenes devēju, problēma ar to, ka pazūd 3. ātrums momentāli pazuda.. VIņš gan pazuda periodiksi un pamainot ātrumus vai izspiežot sajūgu atkal parādījās.. Bet šoreiz ne par to..

Bet par sadaleni tas ir jautājums. Nomanīja arī kulonu "gumiju" kur eļļas korķis iziet no motora un gar turieni vislaik pa drusciņai, drusciņai pil ārā eļļa pie lielākas slodzes mašīnai..
bekksell
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2018/Aug/28, 20:31
Braucu ar: VW T5 Transporter
Dzinējs: 2.5 TDI

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt ajms » 2018/Dec/06, 0:54

Kompresiju(pareizāk spiedienu kg/cm3) jau nu gan vajag nomērit.Viens no pirmajiem mērījumiem dzinējam .Manuāli to dara.Katrā darbnīcā/servisā tādamjābūt.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15283
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: T5 Transporter 2004 jaudas zudums, normāli neiet. HELP

Atbildēt bekksell » 2018/Dec/17, 23:06

Sveiciens visiem, kas man atbild! Tātad dzinēja kompresiju vel neesmu pārbaudījis, jo nav bijusi tāda iespēja, bet gribēju uzdot jautājumu sakarā ar to pašu veco problēmu..

Attiecīgi jaudas zuduma gadījumā vai pie vainas varētu būt sadalenes regulējums, jo mehāniķi kas sataisīja turbīnu izteicās, ka tā varētu būt. Nezinu kā pateikt Latviski bet angliski būtu "Camshaft timing". Tas varētu būt iemesls jaudas zudumam un sliktajai lekšanai pie kad mašīna vairākas stundas nav darbināta? Par galvas blīvi vel ir jautājums, jo nav novērots, ka zustu kāds šķidrums, tāpat arī nav dūmu braucot, ja tie ir simptomi kas ir 100% pēc galvas blīves plaisas..?!

Vienīgā lieta, kas ir novērota, ka no motora augšējās plastmasas daļas, kur ir gumijas korķis pie vietas kur lej iekšā eļļu, pēc ilgākas braukšanas nedaudz sulo eļļa, kaut gan sadaleni mainot tā blīve tika nomainīta un kādu laiku eļļa netecēja..

Saprotu, ka vajag izmērīt kompresiju, bet tieši par to sadalenes regulējumu gribējās saprast vai tas varētu izraisīt šīs abas problēmas, vai arī ja sadalene nebūtu iestatīta pareizi, mašīna visār nelektu?

Vai tie varētu būt virzuļu gredzeni kas ir nolietojušies/beigti, vai dēļ tā jaudas zudums nevarētu būt?

Tāpat gribēju pajautāt kurā vietā atrodas kvēlsveces man busam? Citām mašīnām viņas ie viegli redzamas motora augšpusē, bet savam nevaru atrast.. Maklēju internetā kur varētu būt, bet info arī nav. :?:

Paldies visiem kas atbild, ļoti novērtāu Jūsu palīdzību!
bekksell
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2018/Aug/28, 20:31
Braucu ar: VW T5 Transporter
Dzinējs: 2.5 TDI

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi