VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - EGR atslēgšana 1.9 TDI (AVF)

Dari pats

EGR atslēgšana 1.9 TDI (AVF)

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Atbildēt Kaross » 2010/Okt/04, 18:39

jā. tikai ja noņem nost, neaizmirsti aiztaisīt. citādi nekāds vakuums citur nebūs.
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1306
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Turbo » 2010/Okt/04, 20:11

Husky rakstīja:man tas egr ir eļļains. arī ir doma atslēgt. ar kādu līdzekli var labi iztīrīt to "zapti"? un kura ir tā vakuuma trubiņa kas jānoslēdz, tā kas bildē nr 2?

nē, trubiņa kas jānoglušī ir egr augšpusē, pie vakumnieka.
Zapte labi mazgājas ārā ar bendzīnu, saļeru, vai brake cleaner.
Iespējams jau ka nekā tur nebūs, ja esi kārtīgi gāzējis, kā man tur viss bija sterils :wink:
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt mist » 2010/Okt/05, 10:29

Kaross rakstīja:
mist rakstīja:
Kaross rakstīja:Tieši tā. kā tad tas vakuums tiktu vēl vadīts.
]var uztaisīt tā, ka vārsts neslēdzas iekšā un EGR nefunkcionē. nav vakuuma tajā trubiņā uz to bleķa vārstu.


Varbūt vari ierakstīt kā to dara nevis trīs reizes lielīties?


man varbūt vēl pa velti privātstundas pasniegt? tas bez pamatīgas mācīšanās nav izdarāms.

Turbo rakstīja:pilnīgi nekādu kļudu nav un neizmet .
Vēlreiz atkārtoju ka tas ir VW 1.9tdi PD , tas nav opelis :lol: .


Opelis tas nav, bet vārstu tāpat vada elektrisks vārsts un vadības bloks..
bildē apakšā AVF motora vadu diagramma. brūns/dzeltens un dzeltens/melns vads.
Protams, kļūdas nerādīs ja vienkārši noglušīs atšķirībā no Opel. bet tikpat labi tas vārsts vienā brīdi nobeigsies un kļūda būs, jo viņš jau tāpat visu laiku strādās, kaut arī nekāda efekta nebūs.

Attēls


Kāda jēga tev šeit forumā vispār muti vērt vaļā? Domā ka mēs visi viens otram to vien daram kā pasniedzam privātstundas un maksājam? Lielājai daļai 1.9 tdi tas vārsts jāglušī nost tāpēc vien ka eletriskais vārsts ir bojāts līdz ar to viņš dzen atgāzes tukšgaitā otreiz cauri ieplūdei lai gan vajadzētu tikai augtos apgriezienos!!! Esmu redzējis tikai vienu mašīnu kurai tas vārsts strādā! Glušīc gan B4 tdi pirms 5 gadiem gan B5.5 tdi nekādu kļūdu nav! Ja nemaldos tik vienkārši nevar 2.5 v6 tdi un 2.0 tdi un visiem jaunajiem motoriem ar dpf!
mist
 
Atbildes: 1533
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt Kaross » 2010/Okt/05, 11:09

:lol: varbūt arī INC pasaki, lai visiem čipus pa velti dala. kāda jēga, ka te viņš ko raksta?
Pašam ir sajēga ko raksti. nafig man tev būtu kaut kas jāstāsta, ko esmu mācījies mēnešiem?! pie tam ar šādu attieksmi? :roll:
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1306
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt Turbo » 2010/Okt/05, 11:33

Kaross rakstīja::lol: varbūt arī INC pasaki, lai visiem čipus pa velti dala. kāda jēga, ka te viņš ko raksta?
Pašam ir sajēga ko raksti. nafig man tev būtu kaut kas jāstāsta, ko esmu mācījies mēnešiem?! pie tam ar šādu attieksmi? :roll:

šis ir publisks forums kur cilvēki dalās pieredzē, nevis pelna naudu, ja taisies sprēgāt un visiem paziņot ka zini kautko, bet nevienam neteiksi, tad labāk nebūtu forumu piedrazojis bet pelnījis naudu ar savām zināšanām kautkur kur tevi uzklausa un maksā.
Te satiekas entuziasti :) .
Atā
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt mist » 2010/Okt/05, 12:37

Kaross rakstīja::lol: varbūt arī INC pasaki, lai visiem čipus pa velti dala. kāda jēga, ka te viņš ko raksta?
Pašam ir sajēga ko raksti. nafig man tev būtu kaut kas jāstāsta, ko esmu mācījies mēnešiem?! pie tam ar šādu attieksmi? :roll:

Nu tad padomā par savu attieksmi pret citiem!
mist
 
Atbildes: 1533
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt Lauris » 2010/Okt/05, 12:56

Personīgos apvainojumus un piezīmes variet viens otram izteikt PM veidā.
Vēl kaut kāds iedirsiens topikā - visiem bans uz nedēļu :!:

:spam:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6270
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: Škoda Octavia II FL
Dzinējs: CFHC

Atbildēt Husky » 2010/Okt/05, 14:10

nav labāk to blīvi likt starp izplūdes kolektoru un to metāla trubu kas iet uz erg? nu lai nebūtu lieks atzars?
Husky
 
Atbildes: 200
Pievienojies: 2009/Jūn/09, 16:19
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Turbo » 2010/Okt/05, 14:22

Husky rakstīja:nav labāk to blīvi likt starp izplūdes kolektoru un to metāla trubu kas iet uz erg? nu lai nebūtu lieks atzars?

es ar par to domāju, bet laikam ka nav starpības. Liku zem EGR .
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt playwriter » 2010/Okt/05, 14:29

Šiem ''dari pats'' rakstiem ir graujoša iedarbība. :lol:
Izskrēju pagalmā, noskrūvēju trubu savējiem ratiem - viss tīrs kā izlaizīts.
Šī mazā pārbūve domāta, lai neaizlīmē ciet izplūdi??? :shock:
playwriter
 
Atbildes: 545
Pievienojies: 2009/Sep/05, 21:14
Braucu ar: .

Atbildēt Husky » 2010/Okt/05, 14:41

Angliski Exhaust gas recirculation. Tātad atgāzu recirkulācija. Lai samazinātu atgāzu toksiskumu pamatā NOx, daļa no atgāzēm vēlreiz tiek ievadītas ieplūdē, lai tās vēlreiz sadedzinātu. Ja tev pie atgāzēm ir visādi sūdi tad tie sūdi var nosēsties ieplūdē. Parasti ieplūde aizaug ja "sēņo", t.i., brauc lēnām īsus gabalus pa pilsētu u.tml. Jā normāli brauc un pārējais ar motoru ir ok, tad nevajadzētu aizaugt.
Husky
 
Atbildes: 200
Pievienojies: 2009/Jūn/09, 16:19
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt playwriter » 2010/Okt/05, 14:50

Husky rakstīja:Angliski Exhaust gas recirculation. Tātad atgāzu recirkulācija. Lai samazinātu atgāzu toksiskumu pamatā NOx, daļa no atgāzēm vēlreiz tiek ievadītas ieplūdē, lai tās vēlreiz sadedzinātu. Ja tev pie atgāzēm ir visādi sūdi tad tie sūdi var nosēsties ieplūdē. Parasti ieplūde aizaug ja "sēņo", t.i., brauc lēnām īsus gabalus pa pilsētu u.tml. Jā normāli brauc un pārējais ar motoru ir ok, tad nevajadzētu aizaugt.

Paldies Tev par infu! :wink:
playwriter
 
Atbildes: 545
Pievienojies: 2009/Sep/05, 21:14
Braucu ar: .

Atbildēt Turbo » 2010/Okt/05, 15:06

tāpat kartera ventilācijas tvaiki utt, vismaz degmaisījums kvalitatīvāks- pienāk tīrs gaiss, vairāk skābeklis tomēr iekšā :D . Man ar bija tīrs,kā izlaizīts, bet nu ja reiz norskruvēts bija, tad aiztaisīju to caurumu ciet :lol: .
Nost nēmu jo spilkas aplauzu nemot nost to trubu kad gofru pārmetināju, tagad pie reizes liekot jauas spilkas noglušīju to agregātu :) .
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: EGR atslēgšana 1.9 TDI (AVF)

Atbildēt tdi power » 2011/Jan/13, 18:39

vai tad nevar iztikt ar šļauciņas noņemšanu un noglušišanu???? cik saprotu varsts ir ciet un vakums to taisa vaļa
Lietotāja avatars
tdi power
Krāpnieks - uzmanieties!
 
Atbildes: 731
Pievienojies: 2011/Jan/02, 23:03
Atrašanās vieta: svētciems,salacgrīva,rīga,jaunmārupe
Braucu ar: t4,a6 quattro
Dzinējs: 2.5tdi r5,2.5tdi v6

Re: EGR atslēgšana 1.9 TDI (AVF)

Atbildēt mist » 2011/Jan/14, 13:34

tdi power rakstīja:vai tad nevar iztikt ar šļauciņas noņemšanu un noglušišanu???? cik saprotu varsts ir ciet un vakums to taisa vaļa


Pilnīgi noteikti pietiek. Varsts jau visu laiku ir aizvērtā stāvoklī vakums viņu vaļā rauj!
mist
 
Atbildes: 1533
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis