VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VW Golf 4 aizmugurējā tilta bukšu maiņa

Dari pats

VW Golf 4 aizmugurējā tilta bukšu maiņa

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

VW Golf 4 aizmugurējā tilta bukšu maiņa

Atbildēt Lakkijs » 2010/Jūl/02, 23:15

Shii ir neliela pamaaciiba, kaa nomainiit aizmugures tilta bukses VW Golf IV, Audi A3, uc.


Laiki taadi ka saveklam jostas nu jau biezhaak arii uz servisa reekjina. Taa kaa iespeejams naakamais TA jau naak virsuu un saprotam ka tuudi vien buus jo bukses nekaadas un iespeejams veel - shis tas jaasalabo, nekas cits neatliek kaa uzlociit piedurknes un riikoties.. Vispirms jau iepeerkam pashas bukses. Cenas robezhaas no kaadiem 10 -15ls, atkariibaa no tirgotaaja, firmas utt. Shis nu ir tas zveers (vecais) kas mums jaadabuu aaraa.

Attēls

Naivaas ceriibas atmeshanai - pasaakums ir gruuts ja nav ieprieksheeja ponja, iisti piemeeroti shtrumenti jeb ja 2 kreisaas rokas traapiijushaas. :roll: :D

SHTRUMENTI:

5 izmeera aamurs, ieksheejaa zvaigzniite TX20 laikam, 13, 18 muca, 19 parastaa, WD-40 aerosols prieksh saruuseejoshajaam detaljaam, dazhaadi metaala kalti, metaala zaagjis, 2 normaali domkrati, koka paliknji (deelju gali, vai kas tml. lai atspiestu tiltu) un atsevishkjos gadiijumos koka blukji . Shajaa vietaa jaasaka - ja vien jums nav pacheelaajs vai normaala bedre, tad viss pasaakums var buut iipashi apgruutinoshs. Pie kam jaunaas bukses nemaz tik viegli nevar iedabuut vietaa! Shim noluukam es uzmetinaaju shaadu lietu - der virsuu uz tilta bukses uznjemshanas vietas malu un netraucee pashai buksei. Principaa shis plus hidraulika straadaa ideaali :roll:

Attēls

Iespeejams veel kas bet uzreiz nenaak praataa.

Saakam:

Ja ir paceelaajs, kruti, ja nav (taa kaa man) ne visai kruti, celjam auto augshaa ar domkratu un droshi uzstuteejam uz koka blukjiem, Nonjemam riteni, atbriivojam dublju sargu, atlocam. Izkabinam rocenes trosi, ABS dachika vadu, atbriivojam bremzhu trubinjas.

Attēls

Attēls

Labaa pusee 13 muca ar pagarinaajumu jaatbriivo no kronshteina. Kreisaa pusee 2 sprosti, kas tur bremzhu trubinju.

Attēls

Redzam tilta buksi un skruuvi. Te gan jau uz foto jau jaunaa bukse, bet skats taads pats tikai metaala vidus jau pie gumijas izljurkaajies...

Attēls

Ja njemam aaraa tad vienlaiciigi tikai 1nas puses buksi !!! Tas lai atsperes neatspiezh tiltu tik taalu, ka var izlekt aara, sabeigt bremzhu trubinjas vai veel nezinko. Protams ir variants ka nonjem visu tiltu celjikom, bet tad bremzhu trubas jaatvieno, peec tam jaatgaiso un karoch iespeejams veel lielaaks chakars. Manaa versijaa bez taa iztiekam. Taatad, kad atlocam dubljusargu tiekam relatiivi labi klaat skruuvei. 18 muca un 19 atsleega laikam bija. Atskruuveejam, iznjemam skruuvi. Var buut nedaudz nokjiileejusies par cik auto uzstuteets. Piepaceljam tiltu, shim noluukam varam izmantot kaadu labu domkratu, man bija hidraulika.

Attēls

Iznjemam skruuvi, atlaizham tiltu. Tas panaaks kaadus 8cm uz leju. Taadeelj bija nepiecieshams atbriivot bremzhu trubinjas, lai buutu veel kaut nedaudz gaajiena. Starp virsbuuvi un tiltu iespiezham deeljus vai ko tml. kas noturees tiltu lejaa kameer gar to kraameesimies. Nedaudz var cerams redzeet kaa to domaaju.

Attēls

Principaa tagad paarbaudam vai auto stabili atbalstiits, un varam saakt chakareet buksi aaraa - vnk brutaali jo buus pieruuseejusi utt. Es izsitu gumijas vidu aaraa, tad aareejo chaulu ar metaala zaagji paarzaagjeejot nonjeemu nospriegojumu un izsitu aaraa, skan viegli bet vietas tur maz, izmantoju kaltus un karoche bez zheelastiibas... BUUS GRUUTI - galvenais nesasteigt.

Attēls

Varam saskatiit iezaagjeejumu. Vienvaardsakot vecaa bukse peec shiis akcijas ir mesta. :twisted:

Attēls

Attēls

Tiltaa bukses vietu iztiiram (es nedaudz izsliipeeju ar smilshpapiiru),peec tam apstraadaaju ar ruusas paarveidotaaju un ieziedu ar WD-40, pirms jaunaas bukses ievietoshanas ieziedu ar solidolu. Principaa varam likt jauno buksi vietaa.

UZMANIIBU: Man shajaa vietaa sanaaca saskarties ar to ka buksi vajadzeeja apsliipeet, jo 1mm diametraa bija par daudz, lai gan no diviem izmeeriem jau bija mazaakaas. Iespeejams tas no razhotaaja, vai kaa cita atkariigs. Vinjas ir koniskas taadeelj jaapieveersh uzmaniiba ievietoshanas virzienam. Man bija no iekshpuses uz aaru. Taatad ieziezham ar smeeri, ievietojam buksi, jaaiet pusliidz gruuti. Beigaas es njeemu hidrauliku un lielo aamuru paliigaa, tam visam koka kluciiti apakshaa jo bukses centrs ir no sakauseejuma un forshi deformeejas. Labs paceelaajs, bedre vai tml. sheit ir tikai priekshrociiba - ne tur normaali atveezeeties ne apgulties :x Taatad, ja esam sho pusi salikushi (troses stiprinaajumi, skruuves vadi un ritenis) tad kjeramies klaat pie otras puses. Atkaartojam darbiibas - principaa vajadzeetu iet vieglaak.

IETEIKUMS: kad bukses vietaa skruuvi un uzgriezni pievilkt simboliski. Kad tiltu noslogojam piem. sakaap 3 purni iekshaa 8) pievelkam liidz galam - protams ar speeku, bet juutaam!! Daudzos servisos uz shamo greeko... kaa rezultaataa bukses tipa aatraak izdilst. Tas no teemas - viena tante teica.. 8-[

Taa kaa servisaa paprasiija 70ls, daljas plus darbs - es sho veicu pirmo reizi savam autinjam pats.. Tad ja kaadas nepilniibas nenolieciet - papildiniet :roll:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Atgriezties uz Dari pats

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis