VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Iesmidzinashanas momenta noreguleshana 1.9TDI (nePD)

Dari pats

Iesmidzinashanas momenta noreguleshana 1.9TDI (nePD)

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Iesmidzinashanas momenta noreguleshana 1.9TDI (nePD)

Atbildēt Riibeklis » 2008/Okt/21, 16:52

Iedarbinam dzineju, piesledzamies ar VAG-COM >
Spiezham uz pogas Select
Attēls

Spiezham uz pogas Engine
Attēls

Spiezham uz pogas Meas.Blocks - 08
Attēls

Spiezham uz pogas GO pie 000 grupas
Attēls

Spiezham uz pogas Switch to Basic Settings
Attēls

Spiezham uz pogas TDI-timing
Attēls

Sarakstaa izvelamies motora kodu
Attēls

Grafikaa attlelojas pashreizeejais iesmidzinashanas moments. Ja liekas ka neredz tad pieversiet pastiprinatu uzmanibu grafika pasham aukshgalam vai lejas galam.
Iesmidzinashanas momentam ideala gadijuma jabut nedaudz zem zaljas linijas!
Attēls

Kad esam apskatijushies pashreizejo iesmidzinashanas momentu.
1)Izledzam dzineju un dodamies pie motora
2) Nonjemam zobsiksnas aizsargvaaku
Attēls

3) Atrodam degvielas suukna skriemeli (vai ka vinju tur sauca
:lol: )
Attēls

Vinjam pa vidu ir viena liela skruve un apkaart 3 mazas skruves.
1)atskruvejam 3 mazaas skruves (pilniiba vinjas nevajag izskruvet araa - vajag tikai nedaudz palaist valjaa)
2) njemam piemerotu atsleegu prieksh videjaas skruuves
3)
Jo augstāk ir punkts grafikā, jo agrāks ir iesmidzināšanas moments.
Ja moments ir par agru, tad sūkņa ass jāgriež pret pulksteni.

Jo zemāk ir punkts grafikā. jo velāk ir iesmidzināšanas moments.
Ja moments ir par vēlu, tad sūkņa ass jagriež pa pulksteni

Grozishana notiek pa milimetriem vai pa veel smalkakam vienibam :D (tur viss ir ljoti juutigs :mrgreen:)

4) kad esam pagriezushi, pievelkam taas 3 skruves kuras pirms tam atlaidaam.
5) iedarbinam dzineju un caur VAG-COM skatamies kuraa vietaa tagad atrodas iesmidzinashanas moments.
6) ja naav velamaja vietaa, tad atkartojam iepriekshejas darbibas lidz nonaakam lidz veelamajam rezultaatam.

7) Peec iesmidzinashanas momenta noreguleshanas uzliekma zobsiksnas aizsargu atpakalj (pie izslegta dzineeja :lol: ).


Par sekaam nenesu nekadu atbildiibu :mrgreen:

Ja esmu kada no punktiem kljudijies tad pielabojiet - tie kas parzin sho lietu :wink:
[img][img]http://pic2.fotki.lv/photos2/5/W0002427/000242687/000024268684_%23_2_%23_Riibeklis.jpg[/img]
Pēdējo reizi labojis Riibeklis - 2008/Okt/22, 12:58, labots 1 reizi.
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

Atbildēt inc » 2008/Okt/22, 9:25

3) punktā viss ir otrādāk.

Jo augstāk ir punkts grafikā, jo agrāks ir iesmidzināšanas moments.
Ja moments ir par agru, tad sūkņa ass jāgriež pret pulksteni.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt GintsK » 2008/Okt/22, 9:39

inc rakstīja:3) punktā viss ir otrādāk.

Jo augstāk ir punkts grafikā, jo agrāks ir iesmidzināšanas moments.
Ja moments ir par agru, tad sūkņa ass jāgriež pret pulksteni.

tak no kuras puses skataas!!!
Jaaraksta prom no motora vai tuvaak motoram
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Atbildēt sicc » 2008/Okt/22, 9:48

laba pamācība :thumright:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt Riibeklis » 2008/Okt/22, 12:58

inc rakstīja:3) punktā viss ir otrādāk.

Jo augstāk ir punkts grafikā, jo agrāks ir iesmidzināšanas moments.
Ja moments ir par agru, tad sūkņa ass jāgriež pret pulksteni.


izlaboju :)

Paldies ;)
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

Atbildēt reisers » 2008/Okt/23, 12:14

vag-com_ru_pamaciba(kas nak lidzi vag com instalacijai) un volkswagen.msk.ru cik lasu, tad raksta, ka iesmidzinasanas moments ir vispareizākais, kad krustpunkts ir uz vidējās, zilās līnijas...kā tad tur isti ir?? :-k
Lietotāja avatars
reisers
 
Atbildes: 405
Pievienojies: 2007/Nov/20, 0:44
Atrašanās vieta: Rīga Talsu rajons

Atbildēt HUNTER » 2008/Okt/24, 8:11

Rībekli: liels paldies par postu!
Lietotāja avatars
HUNTER
 
Atbildes: 205
Pievienojies: 2007/Mai/18, 11:05

Atbildēt ivaroks » 2008/Dec/08, 19:31

man gan labaak patiik griest pie ruucosha dzineeja un viegli atlaistaam skruuveem suukni taadeejaadi ietauput laiku un uzliekot ar pirmo reizi. vieniigi man ar nesaprast kad ir vislaabaak man likaas ka vistuvaak zem zaljaas liinijas
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt imants » 2008/Dec/08, 21:22

ivaroks rakstīja:man gan labaak patiik griest pie ruucosha dzineeja un viegli atlaistaam skruuveem suukni taadeejaadi ietauput laiku un uzliekot ar pirmo reizi. vieniigi man ar nesaprast kad ir vislaabaak man likaas ka vistuvaak zem zaljaas liinijas
Pamēģini šādi noregulēt mk4. Tevis aprakstītais nav iespējams tiem motoriem, kuriem momentu neregulē ar sūkņa zobratu :wink:
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt Jonix » 2009/Apr/16, 9:38

kā MK4 tas pasākums regulējas?
Grozot sūkņa korpusu?
Tam ir kāds sakars ar 6. un 7. detaļu?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt Jonix » 2009/Apr/16, 13:24

upss, piemirsu ielikt bildi,
TE būs
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Apr/16, 13:58

Kaads motora kods? Preciizaak, kas par suukni? Ja ir taads kaa bildee, tad jaa - korpuss jaagroza. 6 un 7 ir skruuves ar tureetaajiem tiem uzgriezhnjiem, kas Tev buus jaapalaizh valjaa, lai to korpusu vareetu pagriezt.
P.S. Tie nav vieniigie, veel 2 skruuves jaaatlaizh. Un augstspiediena trubas arii ir pieklaajiigi atlaist un pievilkt pa jaunu, lai lauziens neveidojas.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt Lauris » 2009/Apr/16, 14:11

Mk4 neregulējas sūknis, kad darbojas motors.
Iestāda sūkni, piešķiļ un skatās cik precīzi sanācis. Un tā kamēr dabon vajadzīgo momentu :wink:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6271
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt Riibeklis » 2009/Apr/16, 14:16

Lauris rakstīja:Mk4 neregulējas sūknis, kad darbojas motors.
Iestāda sūkni, piešķiļ un skatās cik precīzi sanācis. Un tā kamēr dabon vajadzīgo momentu :wink:


es sev pie darbojosha motora noreguleju :roll:

ar ko tad atshkjiras 4 golfs no kauakd 3 golfa vai passata ka vot vinjam nevar ?
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4454
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: Hyundai i20
Dzinējs: 1.25

Atbildēt Lauris » 2009/Apr/16, 14:19

Riibeklis rakstīja:
Lauris rakstīja:Mk4 neregulējas sūknis, kad darbojas motors.
Iestāda sūkni, piešķiļ un skatās cik precīzi sanācis. Un tā kamēr dabon vajadzīgo momentu :wink:


es sev pie darbojosha motora noreguleju :roll:

ar ko tad atshkjiras 4 golfs no kauakd 3 golfa vai passata ka vot vinjam nevar ?


Šito jautā Imantam, jo man viņš regulēja abiem, gan Mk3, gan Borai un Borai to darīja ne pie darbojoša motora :roll:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6271
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Nākošais

Atgriezties uz Dari pats

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis