VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Par tiem ABS

VW Scirocco/Corrado

Par tiem ABS

Reklāma
 

Atbildēt Mudvayne » 2007/Jūn/21, 10:03

Jonixins rakstīja:PN!
Viss ir pārbaudīts, pats labāk zinu 8)

Ta jau sportists esi :roll:
kā tev izdevās visu pārbaudīt, padalies pētījumos :wink:
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Atbildēt Jonix » 2007/Jūn/21, 11:25

:hit1: viens ceļš, vairākkārt braucam un pārmaiņus bremzējam ar ieslēgtu un izslēgtu abs.
Reālā mašīnas vadāmība un bremzēšanas ceļš liecina par faktu.

situācija ar ieslēgtu abs, kas vēlāk tika mēģināta līdzīgi, ar izslēgtu un ieslēgtu abs. Pilsēta, strauji jābremzē, jo priekšējais noliek pa mēmajiem. Vieta vēl ir, tā kā avarijas situācija nerodās.
Bremzējam, bet ceļā ir apsnidzis akas vāks, viens ritens sāk bloķēties, abs nostrādā un "atbloķē" visus pārējos, realitātē bremzēšanas ceļš par 1m garāks. Bez abs ir tikai neliels rāviens, kas vadāmību praktiski neizjauc un mašīna turpina bremzēt ar pārējiem 3 riteņiem, kam ir saķere.
Vēl situācija, ceļa mala apledojusi, ceļš sauss, divi rati sanāk uz ledus, jo pretējā pusē stāv mašīnas. ar abs bremzēšanas ceļš virs 25m, bez abs, jauzmanās, lai auto neamet, bet pie tā paša ātruma mazāks kā 10m.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt Storms » 2007/Jūn/21, 21:09

Jonixins rakstīja::hit1: viens ceļš, vairākkārt braucam un pārmaiņus bremzējam ar ieslēgtu un izslēgtu abs....

Lai jau paliek. Bet es gan labāk uzticos BOSCH inženieriem un ADAC testiem. :wink:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Alien » 2007/Jūn/21, 21:13

loģiski ja tas ABS tev nešancē tad ceļs būs vienādi garš gan ar ieslēgtu gan izslēgtu
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt Jonix » 2007/Jūn/21, 21:43

No ABS man vērtīgs liekas tikai 5 p-tu abs, kas reāli regulē un fiksē katru riteni atsevišķi, uzmanot tā bloķēšanos un rēķinot lenķisko ātrumu utt., iet roku rokā ar ESP, bet 3-ptu ABS ir stulbs un nevajadzīgs izgudrojums, kas der tikai perfekta asfalta, kā jau minēju, ja viens ritens sāk bloķieties, atbloķēti tiek visi pārējie, kas faktiski nozīmē gandrīz absolūtu bremzēšanas pārtraukšanu visiem riteņiem, un būtisk tieki palielināts bremzēšanas ceļš. Vadāmība, protams, ir bikucīt labāka, bet ko tas dod, ja auto nevari apstādināt?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt krxzi » 2007/Jūn/21, 21:49

abs vai ne abs tas ir liidziigi kaa mehaaniskaa un automaatiskaa kaarba.. katram ir savs labums un sliktums.. taapat kaa var saliidzinaat vecu 3pakaapju automaatu ar DSG tapaat var arii veca VW un jauna VW ABS divas dazhaadas lietas... katrs taapat paliks pie sava.. ;) un visiem buus taisniiba..
krxzi
 
Atbildes: 266
Pievienojies: 2006/Jūn/25, 0:20
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Storms » 2007/Jūn/21, 21:50

Jonixins rakstīja:No ABS man vērtīgs liekas tikai 5 p-tu abs, kas reāli regulē un fiksē katru riteni atsevišķi, uzmanot tā bloķēšanos un rēķinot lenķisko ātrumu utt., iet roku rokā ar ESP, bet 3-ptu ABS ir stulbs un nevajadzīgs izgudrojums, kas der tikai perfekta asfalta, kā jau minēju, ja viens ritens sāk bloķieties, atbloķēti tiek visi pārējie, kas faktiski nozīmē gandrīz absolūtu bremzēšanas pārtraukšanu visiem riteņiem, un būtisk tieki palielināts bremzēšanas ceļš. Vadāmība, protams, ir bikucīt labāka, bet ko tas dod, ja auto nevari apstādināt?

Iemācies bremzēt ar ABS. :lol: Ja ABS spiež atpakaļ - stingrāk pedāli grīdā. :wink:
Godīgi sakot man līdz lampiņām par to ko tu esi pārliecināts, tikai Dieva dēļ - necenties uzspiest šo bulšitu citiem cilvēkiem kas nav rallisti kas trennēti nolikt mierā neiespējamo. ;) Un aizej pie spoguļa un atbildi pats sev - kādēļ tu neesi BOSCH inženieris ja jau esi tik gudrs, pat gudrāks par viņiem? ;) Ja tik tiešām ABS pasliktinātu apstāšanos tad tā izmantošana jau sen būtu aizliegta un ražotāji būtu spiesti nomainīt visus bīstamos blokus. Arī tehniskajā tev viennozīmīgi liktu 3 kamēr tev ABS ir dzīvs.
Kļūsti tak reāls, nolaidies uz zemes... :lol:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Haris » 2007/Jūn/21, 22:35

Te jau saakaas interpretaacijas jautaajums...
ABS ir bijis striidus aabols labu laiku!
Amerikas statistika liecinaaja, ka automashiinaam ar abs ir biezhaaks letaalu gadiijumus skaits nobraucot no celja un apgaazhoties! Lasiiju to statistiku un tie skaitlji bija tieshi taadi pashi kaa te sarunas - viena briidii abs ir labaaks par bez abs, otraa briidii sliktaaks!
Tieshi taada pati ir mana pieredze - viena reize ir ka deelj abs uz apledojosha celja nesametos un nenovaakojos t.i. abs reaali izglaaba, un ir bijushas kaadas 2-3 reizes, kad deelj abs iekuljos nelielos suudos... vienoziimiiga pasviitrojamaa atbilde manupraat neeksistee!
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt Alien » 2007/Jūn/21, 22:41

Haris rakstīja:Te jau saakaas interpretaacijas jautaajums...
ABS ir bijis striidus aabols labu laiku!
Amerikas statistika liecinaaja, ka automashiinaam ar abs ir biezhaaks letaalu gadiijumus skaits nobraucot no celja un apgaazhoties! Lasiiju to statistiku un tie skaitlji bija tieshi taadi pashi kaa te sarunas - viena briidii abs ir labaaks par bez abs, otraa briidii sliktaaks!
Tieshi taada pati ir mana pieredze - viena reize ir ka deelj abs uz apledojosha celja nesametos un nenovaakojos t.i. abs reaali izglaaba, un ir bijushas kaadas 2-3 reizes, kad deelj abs iekuljos nelielos suudos... vienoziimiiga pasviitrojamaa atbilde manupraat neeksistee!

amerikāņi ir vienkāršidumja tauta
par to diskutēt nav jēgas
bija klips kur kekss nolaizh no klints jaunu Viper
dumuma dēļ tikai
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt Haris » 2007/Jūn/22, 11:03

uz noteiktu areaalu saliidzinoshai statistikai dumjums neskaadee... tieshi amerika ir iistaa vieta kur var tamliidziigus skaitljus ieguut, jo apskatiit var lielu skaitu cilveeku un daudz gadiijumu...

un vispaar - amerikas dumjie ir tikpat dumji kaa LV dumjie, varbuut ieksh LV ir cits dumjuma raksturs...
Lietotāja avatars
Haris
 
Atbildes: 299
Pievienojies: 2006/Mar/31, 10:15

Atbildēt Mudvayne » 2007/Jūn/22, 11:21

Amerikānis tā ir diagnoze Attēls :gargt:
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Atbildēt GinC » 2007/Jūn/22, 12:19

Par ADAC nezinu, bet reāli testi tepat Igaunijas drošas braukšanas skolā lieliski parāda ka ar ABS bremzēšanas ceļš ir GARĀKS.
Un personīgā pieredze mēģinot iegriezties sānceliņā uz grants ceļa arī saka to pašu. Piekrītu ka ABS ļauj nepieredzējušam vadītājam labāk saglabāt auto vadāmību, bet ne vienmēr ir apstākļi kur tā vadāmība spēj izlabot situāciju.

Storms rakstīja:
Jonixins rakstīja::hit1: viens ceļš, vairākkārt braucam un pārmaiņus bremzējam ar ieslēgtu un izslēgtu abs....

Lai jau paliek. Bet es gan labāk uzticos BOSCH inženieriem un ADAC testiem. :wink:
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Storms » 2007/Jūn/22, 16:52

GinC rakstīja:Un personīgā pieredze mēģinot iegriezties sānceliņā uz grants ceļa arī saka to pašu.

Nezinu kā ar citām piedziņām, bet ar priekšpiedziņu vienīgais veids kā izvilkt no sānslīdes ir uzbērt gāzi lai rati griežas. Kad rats šļūc sāniski tad tiešām ar ABS var iebraukt auzās, bet tur ir nevis ABS pie vainas bet brauktprasme. Tomēr ir jāmāk braukt ar savu auto, nevis ar BMW uz slidena ceļa iemīt pedāli grīdā, vai ar pasātu līkumā likt pa mēmajiem. ;) Iemācīties PAREIZI braukt tomēr ir vieglāk nekā iemācīties perfekti likt mierā bez ABS. Pat iemācīties pareizi likt "šķērē" ir vieglāk.
Ne velti CSDD eksāmenos ir jautājumi par autovadītāja reakciju sānslīdē ar priekšpiedziņas vai pakaļpiedziņas auto. ;)
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt GinC » 2007/Jūn/22, 22:52

Šeit nerunāju pa iešanu slīdē līkumā. Nemēdzu to darīt ja iekš auto ir vairāk kā 2 cilvēki - izssvarojums mainās un varu kļūdīties.
Parasta sabremzēšnās uz grantenes pirms nogriešanās.
Ātrums ar ABS krita pārāk lēni un nācās apstāties un braukt atpakaļ.
Uz tā paša ceļa ar līdzīgas masas un piedziņas auto konkrētais līkums pirms tam tika ņemts bez problēmām.

Tā kā ikdienā sanāk braukt ar visu veidu piedziņas automašīnām - ir diezgan vienalga kāda tam piedziņa, kamēr daudzmaz pieredzējis braucējs zin par to ar kādu piedziņu brauc.

Storms rakstīja:
GinC rakstīja:Un personīgā pieredze mēģinot iegriezties sānceliņā uz grants ceļa arī saka to pašu.

Nezinu kā ar citām piedziņām, bet ar priekšpiedziņu vienīgais veids kā izvilkt no sānslīdes ir uzbērt gāzi lai rati griežas. Kad rats šļūc sāniski tad tiešām ar ABS var iebraukt auzās, bet tur ir nevis ABS pie vainas bet brauktprasme. Tomēr ir jāmāk braukt ar savu auto, nevis ar BMW uz slidena ceļa iemīt pedāli grīdā, vai ar pasātu līkumā likt pa mēmajiem. ;) Iemācīties PAREIZI braukt tomēr ir vieglāk nekā iemācīties perfekti likt mierā bez ABS. Pat iemācīties pareizi likt "šķērē" ir vieglāk.
Ne velti CSDD eksāmenos ir jautājumi par autovadītāja reakciju sānslīdē ar priekšpiedziņas vai pakaļpiedziņas auto. ;)
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt GintsK » 2007/Jūn/22, 23:26

Storms rakstīja:
Jonixins rakstīja::hit1: viens ceļš, vairākkārt braucam un pārmaiņus bremzējam ar ieslēgtu un izslēgtu abs....

Lai jau paliek. Bet es gan labāk uzticos BOSCH inženieriem un ADAC testiem. :wink:
A kaads tam sakars ar BOSCH? TEVES firma saucaas.
A savukaart ADAC testi ju netiek veikti Latvijas apstaakljos. Vinjiem tipiskaa virsma ir sauss/slapjsh asfalts. Bez ielaapiem.

man personiigi vecie ABSi pie sirds neiet. Jaunie ir inteligjentaaki/aatraaki. Un iesakaami caurmeera vadiitaajam/apstaakljiem. Ar vecajiem kaadam pakaljaa iebraukt man izliekas varbuutiigaak kaa bez. Subjektiivi.

Un veel. Man skjiet, ka vairums vadiitaaju paniski bremzeejot griidaa, turas pie stuures. Vismaz uz sausa asfalta. Liidz ar ko stuureshana nekaada dizhaa taa pat nesanaak. Plus veel izbiilja paraliize...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Iepriekšējais

Atgriezties uz VW Scirocco/Corrado

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi