VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts]

Ritošā daļa

Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts]

Piekares, transmisijas problēmas
Reklāma
 

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Lemings » 2011/Apr/06, 12:38

Jāpaskatās mērījumu blokos, varbūt tam pastiprinātājam iekšā ir temperatūras kontrole, tad var spriest par to kāda tur ir temperatūra.

Vai visa shēma izskatās lakota aizsardzībai pret mitrumu?
Lietotāja avatars
Lemings
 
Atbildes: 497
Pievienojies: 2006/Jan/30, 15:08
Atrašanās vieta: Aizkraukle, Skrīveri
Braucu ar: Touran
Dzinējs: 1,9 TDI AVQ

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Apr/06, 13:42

Lemings rakstīja:Jāpaskatās mērījumu blokos, varbūt tam pastiprinātājam iekšā ir temperatūras kontrole, tad var spriest par to kāda tur ir temperatūra.

Vai visa shēma izskatās lakota aizsardzībai pret mitrumu?

Jā, visa shēma pārklāta tādu kā mīkstu, caurspīdīgu laku. Šīs shēmu telpas otrā galā, kur ienāk štekeru spailes, arī viss noklāts ar mīkstu mastiku.
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt arc » 2011/Apr/07, 13:10

Mitrajā laikā izbeidzas tāpēc ka tad gaisā ir vislielākie mitruma procenti un temperatūras starpības. Ja būtu dēļ pēkšņas liela ūdens daudzuma ieraušanas, tad nekas tur iekšā nebūtu zaļš/sapuvis...
Ja būs ventilācija(kaut vai caur salonu) tad jebkurā gadījumā uz temperatūras starpībām tur radīsies rasa un ūdens krāsies. Fiziku nepiemānīsi.
Novērst - IMO tikai ar ventilācijas uzlabošanu.
arc
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2010/Nov/03, 8:17

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Jonix » 2011/Apr/07, 13:27

Vai tiem pumpjiem pēdējā laikā nav mainījies oriģinālnr.?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Apr/08, 12:29

arc rakstīja:Mitrajā laikā izbeidzas tāpēc ka tad gaisā ir vislielākie mitruma procenti un temperatūras starpības. Ja būtu dēļ pēkšņas liela ūdens daudzuma ieraušanas, tad nekas tur iekšā nebūtu zaļš/sapuvis...
Ja būs ventilācija(kaut vai caur salonu) tad jebkurā gadījumā uz temperatūras starpībām tur radīsies rasa un ūdens krāsies. Fiziku nepiemānīsi.
Novērst - IMO tikai ar ventilācijas uzlabošanu.

Vēlreiz atkārtoju, ka tas zaļais, spauvušais ir no pagājušā gada - t.i., process turpinās arī pēc tā noņemšanas (fizika). Šim - svaigi noņemtajam, vēl zaļumi nav iemetušies. Ņemot vērā izlieto ūdens daudzumu, nekad neticēšu, ka tas ir tikai kondensāts. Pat degvielas filtra apakšā pa gadu piekrājas tik ūdens, cik es izlēju no stiprekļa. Kur loģika?
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt GinC » 2011/Apr/08, 17:38

Tā baltā membrāna ir no ūdeni/putekļus necaurlaidīga materiāla. Esmu tādas redzējis līdzīgas nozīmes vārstos vairākkārt.
Tas ka viņa ir caura nav normāli. Ticamākais iemesls - vācieši nepadomāja ka uz tā verķa nonāks grants graudiņi vai kas līdzīgs, kas iekšā gan iekrīt, bet ārā tik ātri nenāk un konstrukcijai vibrējot izberž caurumi. Tīrs projektētāju gļuks- viss taisīts tikai darbam līdz garantijas beigām uz asfalta. :x
Mašīnas apakšā jārēķinās ka riteņu šķiestā ūdens spiediens var būt liels - iespiežas pa jebkuru caurumu.
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Kavacky » 2011/Apr/08, 17:56

"Tīrs projektētāju gļuks- viss taisīts tikai darbam līdz garantijas beigām uz asfalta. :x"

Un uz Vācijas asfalta, protams. :D
kavacky.lv
Lietotāja avatars
Kavacky
 
Atbildes: 593
Pievienojies: 2008/Sep/30, 0:51
Braucu ar: Golf Mk3
Dzinējs: AFN

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt 16vLietotājs » 2011/Apr/08, 20:14

Kavacky rakstīja:"Tīrs projektētāju gļuks- viss taisīts tikai darbam līdz garantijas beigām uz asfalta. :x"

Un uz Vācijas asfalta, protams. :D

Domā :roll: ?
Jebkura jauna automšīna tiek apstrādāta ar aprēķinu ka pretkorozijas apstrādei ir jāspēj ilgstoši izturēt 3% sāls šķīdums.
Tas attiecas arī uz gumijas daļām. Vēl ņem vērā ka tur noteikti ir ierēķināts zināms drošības koeficients.
Un tad padomāsim cik procentīgs sāls šķīdums ir uz Starptautiskā Valūtas Fonda republikas Latvijas ceļiem.
To ka auto tiek turēts koncentrētā sālas vannā nav paredzējis neviens autoražotājs.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt GinC » 2011/Apr/08, 23:05

Sintētiska mikroporu membrāna nekorodē. Pēc bildes var labi redzēt ka mehāniski caura. Jāliek tās vietā truba ventilācijai uz kādu augstāku vietu motortelpā.
Lietotāja avatars
GinC
Guru
 
Atbildes: 2203
Pievienojies: 2006/Aug/14, 11:12
Atrašanās vieta: Rīga

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Apr/18, 10:59

Nu tad beidzot esmu pabeidzis to uzlabošanu un apakšas daļas aizsardzību pret mitrumu, ko varu arī pastāstīt šajā topikā, lai nevajadzētu veidot jaunu sadaļā "dari pats".
Pirmkārt jau vajadzēja pielikt to metāla pannu, priekš kuras oriģināli nāk speciālie kronšteini, kuru man nebija. Aizmugures daļā nācās pannai izurbt caurumus kā vecajai, bet priekšā tika izlocīts U veidā plakandzelzis, kuru varēja pieskrūvēt virs interkūlera trubām. Lai pie katras eļļas maiņas nečakarētos, tika zem kartera uztaisīta neliela lūciņa uz vienas skrūves.
Otrā lieta - no skārda tika uztaisīts papildu aizsargs aiz podramņika pie izpūtēja. Tā ir vieta, kur ziemā, forsējot kupenas un stumdoties atpakaļgaitā, var piestumt sniegu tieši virs stiprekļa.
No 150nieka vai 700nieka kameras tika izgrieztas gumijas, kuras pieskrūvētas zem arkām vietā ap stūres stieņiem un pusasīm virs plauktiem. Tām paredzēts aizsargāt stiprekli no tiešajām riteņu šļakatām.
Un visbeidzot tā stiprekļa vārstiņa vai filtriņa vietā tika ielīmēta gumijas caurulīte no logu apskalotājiem, kas izvilkta uz motortelpu tā, lai tajā neiekļūtu ūdens. Šai ģelai gan nācās atkal ņemt nost podramņiku, lai piekļūtu pie tā filtra cauruma.
Cerams, ka mana pieredze kādam noderēs un to autoīpašnieku, kam jāčakarējas ar šiem stiprekļiem, kļūs arvien mazāk.
Un paldies par šai topikā sniegtajiem padomiem un vērojumiem!
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt raimo » 2012/Dec/26, 16:59

zinu ka vecs topiks, bet varbūt kādam noder..
Man arī nācās kaut kādus gadus atpakaļ mainīt to sūkni. auto gan cits - skoda fabia.
pa lielam iemesls tāds pats - mitrums tika iekšā. sākumā bija periods, kad sūknis tākā vēl gāja, bet kaut kādā neriktīgā režīmā(stūre nebija smaga, tik pie straujākām kustībām radās liela pretestība)stūres lampiņa dega. tika tā arī braukāts, kamēr auto likās "sadzija" pats no sevis. tomēr uz rudens pusi stipreklis nomira pavisam.

jaucot ārā un kārtīgi visu izpētot, izskatījās ka ūdens tika iekšā kur spraudnis stiprinās pie alum. korpusa. alumīnijs sācis korodēt, nospiežot gumijas blīvi zem plastmasas. un vēl tam sūknim riņķi bij kaut kāds skaņas izolācijas materiāls - kaut kāda mačalka, kas visa bija piesūkusies ar ūdeni. reāli sūknis visu laiku bija mitrumā iekonservēts.
dabīgi liekot jauno sūkni neko lieku tur neatstāju riņķī. tik vienā vietā piekombinēju aizsargu no plastmasas, lai pa tiešo ūdens netek virsū tai vietai kur vadi štepselējas klāt. plus nopūtu visu no ārpuses ar ūdeni atgrūdošu airosolu, kas ātri sabiezē un uztaisa arī mehānisku aizsargslāni. nu tā kaut kā, jo par sūkni noliku 350ls un negribējās lai tas drīz atkārtojas.
Lietotāja avatars
raimo
 
Atbildes: 23
Pievienojies: 2012/Dec/26, 12:09
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: skoda fabia combi
Dzinējs: 1.9sdi+turbo

Re: Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts

Atbildēt Fiko » 2015/Dec/30, 11:41

Sveiki!
Laikam šis būs atbilstošākais topiks, kur lūgt pēc padoma. Braucu ar B7 4motion passat. Pēdējā mēneša laikā arvien biežāk ievēroju, ka man nepatīk stūres darbība. Pastiprinātājs (elektriskais) strādā impulsveidīgi. Sevišķi tas izteikti jūtams mitrā un slapjā laikā. Spriežot pēc infas no krievu un angļu forumiem tā problēma ir mazā zobsiksnā starp elektromotoru un pašu pastiprinātāju. Lielākā nelaime ir tā, ka viņa netiek piedāvāta kā rezerves daļa. Varbūt ir kādam ieteikumi par to kā atrisināt šo ķibeli. Pats zobstienis man ir ok, luftes nav jūtamas. Varbūt ir kāds specializēts serviss, kas darbojas tieši ar elektropastiprinātājiem?
Paldies par ieteikumiem jau iepriekš!
Fiko
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2015/Dec/29, 13:16
Braucu ar: Passat Variant B7 4motion
Dzinējs: 2.0 CRD /170hp

Re: Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts

Atbildēt lauriko » 2015/Dec/30, 12:22

Nelasiet krievu forumus, tur cilvēki vienmēr lien kur nevajag, un jēga tāpat nekāda!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts

Atbildēt Fiko » 2016/Jan/19, 12:30

Sveiki apkārt!
Izložņāju i-netu krustām šķērsām ar savu problēmu. Čakarējas el. stūres pastiprinātājs. Sevišķi izteikti mitrā laikā (kā tagad). Defekts izpaužas tā, ka stūre griežas kaut kā impulsveidīgi, pa mazam robiņam. Biju viena paziņas ieteiktā servisā uz Jūrmalas gatves (blakus gaisa tiltam), kur it kā nodarbojas ar elektro stūres pastiprinātāju remontu. Bet tur meistars pateica, ka būs švaki, jo visi simptomi norāda uz to, ka padilusi ir siksna, kura nāk no elektromotora uz pašu mehānismu. Sanāk, ka viņa ir padilusi un izslīd/izbuksē. Kā atsevišķu rezerves daļu šo siksnu neviens nekur nepiedāvā. Varbūt kādam ir pieredze līdzīgā situācijā?! Varbūt ir kāds, kas tomēr atradis pieeju tām siksnām? Negribas 5 eur vērtas sisksniņas dēļ tagad maksāt daudzos simtus par citu stūres zobstieni pilnā komplektācijā! Šitie pastiprekļi stulbie nākot tikai B7 passat un tiguan. Tipa, 3 paaudzes (3rd generation).
Paldies par ieteikumiem jau iepriekš!
Atkārtošos, braucu ar 2011g Passat Variant 4motion 2.0tdi.
Fiko
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2015/Dec/29, 13:16
Braucu ar: Passat Variant B7 4motion
Dzinējs: 2.0 CRD /170hp

Re: Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts

Atbildēt lauriko » 2016/Jan/19, 13:00

Tā siksna ir zobsiksna, un viņa nevar tā vienkārši izdilt un izbuksēt/izslīdēt!
Viņa nav nopērkama atsevišķi! Punkts!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Ritošā daļa

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi