VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - apgriezieni staiga

VW Bora/Vento/Jetta/Beetle/Polo/Lupo

apgriezieni staiga

Reklāma
 

Atbildēt nesvarigi » 2009/Aug/05, 23:21

MārtiņšX rakstīja:Jaasaak ar kljuudu nolasiishanu, tad jau redzees, ko dariit taalaak.


Tagad ritīgi raustās apgriezieni tukšgaitā, no kādiem 850-1500rpm. Interesanti arī tas, ka bemzējot tukšgaitā apgriezieni nokrītas līdz kādiem 600rpm, atjaunojas tikai tad, ja apstājas līdz 0km/h vai nospiež sajūgu. Ja uzreiz bremzēt sāk ar jau nospiestu sajūgu, tad apgriezieni nekrītas līdz tiem 600rpm. Bet apgriezieni lēkā tāpat. Kādreiz lēkāja, tikai kad uzsilis, ar aukstu viss ok. Vēl pie novērojumiem tas, ka kaut kā vairs nevelk un pie 2100rpm kaut kas aizverās un aiziet normāli. Degvielas patēriņš līdz tiem 2100-2200rpm audzis aptuveni par 1,5L. Izdevīgāk braukt ar augstiem apgriezieniem, piem 4 ātrumā.

Nolasījās 3 kļūdas:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed

17849 - valve for recycling of exhaust gases(EGR) -N18 interruption/short-circuit after mass
17552 - air mass measurers -G70 interruption/short-circuit after mass



VAG-COM nereģistrēts, tāpēc pēdējies divus kodus, pēc tabulas skatījos. Kā arī pēdējie divi tika testa nolūkos atvienoti un braukts kāds laiciņš. Nodzēšot kļūdas, pirmā izlec atkal. N75 kaput?? Pirms pāris dienām EGR vakuma ventili pārbaudīju, 16 omi rādīja. N75 vēl neesmu pārbaudījis, tumšs ārā! :) Rīt jāpārbauda.


P.S. Varbūt kāds var iedot VAG-COM softu ar crack?
nesvarigi
 
Atbildes: 269
Pievienojies: 2009/Jūl/16, 14:16

Atbildēt Lauris » 2009/Aug/06, 8:28

Neuzskati par uzbraucienu - bet vai Tu to auto jau nopirki tik sliktā stāvoklī?
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6268
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: Škoda Octavia II FL
Dzinējs: CFHC

Atbildēt nesvarigi » 2009/Aug/06, 8:39

Lauris rakstīja:Neuzskati par uzbraucienu - bet vai Tu to auto jau nopirki tik sliktā stāvoklī?
Daļēji, pirms pirkšanas protams braucu, nekādu problēmu nebiju, pat līdz sarkanajam aizdzinu. Problēmas sākās dzenot mājās, kad pie apm. pie 110km/h sāka mest safe modē. Airbag paziņojums arī tad kaut kad sākās. Tā apgriezienu raustīšanā tukšgaitā bija tika isiltam motoram, un nedaudz, tagad jau nesmieklīgi nelāgi tie apgriezieni lēkā. Pie defektiem vēl tas, ka stūre grūti griežas, respektīvi, tad viegli-grūti-viegli-grūti. Tā kā uto no Anglijas un stūre droši vien pārmesta, tad šeit forumā izteica viedokli, ka iespējams tā pati stūres reika atstāta...

Bija jau uznācis besis un bija doma pārdot, bet tā kā auto smukā zilā krāsā, jauki zili sēdekļi, klimats, jaudīgais motors 115ZS, lietus sensors utt.... tad kaut kāda nauda jāiegulda, jāsaved kārtībā un varēs normāli braukt. Iespējams, ka varbūt samainu n75, un viss kārtībā, atrisinās čupa problēmu. Kā ar variantu, ka pats kompis ir gļukains? tas uz to apgriezienu lēkāšanu un kad bremzē, tad apgriezieni krītas līdz 600rpm vai pat noslāpst, nospiežot sajūgu viss ok.
nesvarigi
 
Atbildes: 269
Pievienojies: 2009/Jūl/16, 14:16

Atbildēt Lauris » 2009/Aug/06, 8:49

Ieteiktu sazināties ar INC(uzraksti PM, sarunā vizīti))..viņš varētu palīdzēt :wink:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6268
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: Škoda Octavia II FL
Dzinējs: CFHC

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Aug/06, 17:55

Lauris rakstīja:Ieteiktu sazināties ar INC(uzraksti PM, sarunā vizīti))..viņš varētu palīdzēt :wink:

Varu jau es ar ko liidzeet :wink: Tikai naakoshnedeelj, shonedeelj nav kad.
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt nesvarigi » 2009/Aug/11, 11:43

Biju pie INC, rezultātā beidzies zobsiksnas spiregotājs-kompensators, siksna vaļīga, tāpēc arī viss raustās.
nesvarigi
 
Atbildes: 269
Pievienojies: 2009/Jūl/16, 14:16

Atbildēt nesvarigi » 2009/Sep/07, 21:29

Turbīnu it kā sataisīju, uzrāviens labāks, asāks. Bet pie kād 4000rpm kompis atkal iemet safe modē sevi un jauda pazūd.

Kļūda tā pati:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Kur vēl vērts skatīties? Moš kādā savienojumā pūš garām? Kā to diagnosticēt?
nesvarigi
 
Atbildes: 269
Pievienojies: 2009/Jūl/16, 14:16

Atbildēt inc » 2009/Sep/07, 21:34

nesvarigi rakstīja:Turbīnu it kā sataisīju, uzrāviens labāks, asāks. Bet pie kād 4000rpm kompis atkal iemet safe modē sevi un jauda pazūd.

Kļūda tā pati:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Kur vēl vērts skatīties? Moš kādā savienojumā pūš garām? Kā to diagnosticēt?


Kļūda rāda ka tomēr neesi sataisījis.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt nesvarigi » 2009/Sep/08, 10:22

inc rakstīja:
nesvarigi rakstīja:Turbīnu it kā sataisīju, uzrāviens labāks, asāks. Bet pie kād 4000rpm kompis atkal iemet safe modē sevi un jauda pazūd.

Kļūda tā pati:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Kur vēl vērts skatīties? Moš kādā savienojumā pūš garām? Kā to diagnosticēt?


Kļūda rāda ka tomēr neesi sataisījis.

Var jau būt citur vaina:

17958/P1550/005456 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation
Possible Symptoms

* Irregular behaviour
* Reduced power output
* Limp mode

Possible Causes

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
* Turbocharger defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Charge Pressure Control
o Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check turbocharger
nesvarigi
 
Atbildes: 269
Pievienojies: 2009/Jūl/16, 14:16

Re: apgriezieni staiga

Atbildēt nesvarigi » 2011/Apr/13, 10:21

Tika izjaukta un iztīrīta turbīna, ķērās ģeometrija.
nesvarigi
 
Atbildes: 269
Pievienojies: 2009/Jūl/16, 14:16

Iepriekšējais

Atgriezties uz VW Bora/Vento/Jetta/Beetle/Polo/Lupo

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi