VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Dzinēja tūnings

1.7 SDI --> 1.7 TDI

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt salvis » 2011/Dec/02, 19:29

Pēc bildēm spriežot viss tur ir tāds pats kā Polo, tātad stāv 085 tipa kārba. Uzlikt "normālu" kārbu bez dzinēja kronšteinu pārbūves IMHO nevar, jo motors ir sagāzts uz priekšu nevis atpakaļ. Stiprākais man zināmais motors ar šādu kārbu ir G40 no polo 86C feslifta (1991-1994). Iespējams, ka Polo GTI 6N2 motors arī ir viedots uz mazā bloka, līdz ar to ar 085 tipa kārbu, bet par to nevaru apgalvot.
Bet projekts labs! :ok: Pats visvairāk baidījos, ka kolektori būs par augstu un neļaus aizvērt vāku.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

Libertas Competition(velo) - ikdienas
Volvo V40, Phase 2, Pearl grey - brauc draudzene
BMW e36 Compact, PFL, Hellrot - lēnām top par brīvdienu auto
Lietotāja avatars
salvis
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2006/Jūn/06, 23:27
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Volvo V40 PhaseII, Pearl grey
Dzinējs: ar fēnu

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt xFRVx » 2011/Dec/02, 23:31

Njaa, ar to sajugu tomēr švaki iznaca... :(
Stockā tur stav 190mm sajuga disks, k-kads bernišķīgs grozs un mazinš mahoviks(245mm).
Uzlikt citu sajugu, piem 200mm,no 1,4 tdi motora, nevār - nav vietas, deļ maza mahovika. #-o Uzlikt citu karbu? Tur reāli nav vietas viņai + pusasim ir kaut-kads divains izmērs - 88mm(parasti 90). Karoče vai nu mainīt visu, un ieguldīt daudz naudas, vai uzlikt jauno stock sajugu no kadas labas firmas... Bet skatījos, piem. sachs vienīgais sajuga disks maksa pari 70 Ls... Voobšem stulbi sanāca - jauda ir, bet realizēt viņu nevār :aiwa:

Visdrizāk būs jāliek to sachs stock disku, un cerēt uz to, ka viņš nesīdes kadu laiku... :mrgreen:
Lietotāja avatars
xFRVx
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2011/Nov/17, 15:34
Braucu ar: VW Lupo
Dzinējs: 1,7 SDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt Kaross » 2011/Dec/02, 23:55

labāk padomā par labu kurvi. Tas pilda svarīgāku lomu nekā sajūgs... ja viņš nepiespiedīs kārtīgi, tad dils visas "ūber" firmas.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Saharova iela 9a. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1305
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt Jonix » 2011/Dec/03, 0:07

Lielākam spara ratam nav vietas? Nemainot kārbu.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt xFRVx » 2011/Dec/03, 1:25

Ne, tur nav vietas lielakam spara ratam. Bet laikam tomer ir risinajums) meklejot infu par to g40 polo(starpciti vinjam stav 1.3 supercharged motors 115 zs, 170Nm,nav slikti :D )izpetiju, ka točna vinam stav tadapasha karba. :) Saku meklet kads vinjam ir sajugs, atradu, ka viens calis uzstadinaja vinam virsu ,,Helix motosport" sajugu komplektu. Izmeri ir tadi ka vajag! :naac:
Tad ideja ir sekojosha - pagaidam, lai masina butu braucama stock sajugu parkniedet, kas nav tik dargi, un iečiekot, kas iznaks. Ja rezultats bus tads pats, tad vienkarshi uzlikt to sporta sajugu. Helix motosport majaslapaa var atrast 5 dazadus sajugas veidu - cietu, ar atsperem, metalkeramiskus un t.t. Gribu viniem uz epasti uzrakstit, pajautat kads varints but vislabaks pilsetai un lai sajugs tomer neslideja. Nezinu, cik liela bus cena, bet hotj bus kads tolks... :mrgreen: [quote][/quote]
Lietotāja avatars
xFRVx
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2011/Nov/17, 15:34
Braucu ar: VW Lupo
Dzinējs: 1,7 SDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt Jonix » 2011/Dec/03, 20:10

Kā ir ar dzinējiem?
ARR - 105ZS 1.4FSI
AVY - 125ZS 1.6GTi
AMF - 75ZS 1.4TDI

Diemžēl man šobrīd nav iespējas apskatīties nM.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt xFRVx » 2011/Dec/03, 22:03

Š odien bija nopirks uz uzlikts Valeo sajuga komplekts, par 100Ls. Tomēr labak uzlikt jaunu disku un kurvi, jo vecajam diskam rumba jau bišk nogura un kurvis ari nav svaigakāis :)

Pagaidam neslīd :shura:


Attēls


Attēls


Attēls


Attēls


Attēls
Lietotāja avatars
xFRVx
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2011/Nov/17, 15:34
Braucu ar: VW Lupo
Dzinējs: 1,7 SDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt xFRVx » 2011/Dec/05, 19:54

Varbūt tēma jau bišk nav par dzīneju tuningu, bet tomēr :shura:

Update:

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls

Attēls
Lietotāja avatars
xFRVx
 
Atbildes: 17
Pievienojies: 2011/Nov/17, 15:34
Braucu ar: VW Lupo
Dzinējs: 1,7 SDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt amdown » 2011/Dec/10, 17:42

Interesants projekts. Pirms pirku savu lupo, arī tika apsvērts variants par 1.7 SDI turbinizēšanu, bet dažādu secinājumu rezultātā tomēr tika nopirkts 1.4 TDI. Ar 1.7 motora turbinizēšanu galvenās problēmas ir un paliek ar kārbu un sajūgu. Vēl es nezinu vai 1.7 SDI motoram ir virzuļu eļļošanas sprauslas no apakšas, kas uz motora ilgmūžību var atstāt diezgan lielu iespaidu.
Interesantākais ir tas, ka 1.4 TDI kārba ir gandrīz tāda pati kā 1.9 TDI, līdz ar to šim motoram pat pēc nopienām pārbūvēm na problēmu ar sajūgu un kārbas izturību. Vienīgais ko novēroju, ka 1,4 TDI sajūga diametrs ir par 5 mm mazāks nekā 1,9 TDI AHU motoram.
amdown
 
Atbildes: 7
Pievienojies: 2011/Dec/10, 17:12
Braucu ar: VW Lupo
Dzinējs: 1,4 TDI

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt black_smoke » 2018/Mar/14, 15:35

Jonix rakstīja:Šobrīd, tīri teorētiski, varētu būt ~105 un 230Nm, dēļ dēļ sajūga, spara rata un vēl dažām lietām nācās ierobežot jaudu. Pie tam, traucējošais apstāklis aprēķinos ir pārlieku mazā informācija par sprauslām, kas var pat 10% koriģēt rādījumus uz leju.
Ar kompi mērīt jaudu nav jēgas - aprēķini būs ļoti neprecīzi.

1.7sdi sprauslas ir vienādas ar 1.9sdi un 1.9tdi ALH 0,158mm
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.7 SDI --> 1.7 TDI

Atbildēt black_smoke » 2018/Mar/14, 15:45

amdown rakstīja:Interesants projekts. Pirms pirku savu lupo, arī tika apsvērts variants par 1.7 SDI turbinizēšanu, bet dažādu secinājumu rezultātā tomēr tika nopirkts 1.4 TDI. Ar 1.7 motora turbinizēšanu galvenās problēmas ir un paliek ar kārbu un sajūgu. Vēl es nezinu vai 1.7 SDI motoram ir virzuļu eļļošanas sprauslas no apakšas, kas uz motora ilgmūžību var atstāt diezgan lielu iespaidu.
Interesantākais ir tas, ka 1.4 TDI kārba ir gandrīz tāda pati kā 1.9 TDI, līdz ar to šim motoram pat pēc nopienām pārbūvēm na problēmu ar sajūgu un kārbas izturību. Vienīgais ko novēroju, ka 1,4 TDI sajūga diametrs ir par 5 mm mazāks nekā 1,9 TDI AHU motoram.

1.7sdi motora bloks ir gandrīz identisks ar 1z motora bloku,uz tā pat ir uzraksts 1.9D ,virzuļa dzesēšanas nav tā pat kā 1z.
Atšķiras kloķenes un klaņa garumi un tas,ka eļļas šķups blokā ieiet no sāna,gar motora aizmuguri.
Tikko seat arosa nomainīju 1.7sdi pret 1.9sdi un vācu vajadzīgo,lai tam uzliktu easy setup turbo,plānoju:
*1z turbo,ar mehāniski vadāmu wg @0,9bar
*Pielāgots 1z ieplūdes kolektors
*Ic nebūs
*Afn 0,205 sprauslas
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi